Ξηροί Καρποί

Posted by admin 24/01/2014 0 Comment(s)

Ο θρεπτικός «πλούτος» των ξηρών καρπών οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και την πρόληψη της εμφάνισης ασθενειών. 

Ιδιαίτερα πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, οι ξηροί καρποί αποτελούν μικρούς «θησαυρούς» της φύσης.

Παρέχουν στον οργανισμό ω3 λιπαρά οξεά, συστατικά που φαίνεται να συμβάλλουν στην καλή υγεία της καρδιάς, επιδρώντας στα επίπεδα λιπιδίων του αίματος (μείωση LDL «κακής» και ολικής χοληστερόλης), καθώς και στην μνήμη.

Επιπλέον, είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, μία λιποδιαλυτή βιταμίνη με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, η οποία δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες από το σώμα μας, προλαμβάνοντας την εμφάνιση ασθενειών (καρδιαγγειακά νοσήματα, διάφορους τύπους καρκίνου, κ.α.)

Η συμβολή των ξηρών καρπών στην υγεία της καρδιάς οφείλεται και σε άλλα θρεπτικά συστατικά, τα οποία παρέχονται σε υψηλές ποσότητες στους καρπούς αυτούς, όπως το φυλλικό οξύ, η αργινίνη και το Μαγνήσιο.

 Μη ξεχνάτε να καταναλώνετε τους ξηρούς καρπούς με μέτρο, καθώς αν και τα λιπαρά των ξηρών καρπών είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία, μπορούν ωστόσο να σας φορτώσουν με πολλές θερμίδες αν δεν δώσουτε την πρέπουσα προσοχή στην ποσότητα.

 

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

MSc Αθλητική Διατροφή  -  mindthefood.gr

Ο θρεπτικός «πλούτος» των ξηρών καρπών οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και την πρόληψη της εμφάνισης ασθενειών. 

 

Ιδιαίτερα πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, οι ξηροί καρποί αποτελούν μικρούς «θησαυρούς» της φύσης.

 

Παρέχουν στον οργανισμό ω3 λιπαρά οξεά, συστατικά που φαίνεται να συμβάλλουν στην καλή υγεία της καρδιάς, επιδρώντας στα επίπεδα λιπιδίων του αίματος (μείωση LDL «κακής» και ολικής χοληστερόλης), καθώς και στην μνήμη.

 

Επιπλέον, είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, μία λιποδιαλυτή βιταμίνη με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, η οποία δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες από το σώμα μας, προλαμβάνοντας την εμφάνιση ασθενειών (καρδιαγγειακά νοσήματα, διάφορους τύπους καρκίνου, κ.α.)

 

Η συμβολή των ξηρών καρπών στην υγεία της καρδιάς οφείλεται και σε άλλα θρεπτικά συστατικά, τα οποία παρέχονται σε υψηλές ποσότητες στους καρπούς αυτούς, όπως το φυλλικό οξύ, η αργινίνη και το Μαγνήσιο.

 

Μη ξεχνάτε να καταναλώνετε τους ξηρούς καρπούς με μέτρο, καθώς αν και τα λιπαρά των ξηρών καρπών είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία, μπορούν ωστόσο να σας φορτώσουν με πολλές θερμίδες αν δεν δώσουτε την πρέπουσα προσοχή στην ποσότητα.

 

 

 

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

MSc Αθλητική Διατροφή  -  mindthefood.gr



Διαβάστε περισσότερα: http://www.sesoula.gr/%ce%be%ce%b7%cf%81%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%cf%81%cf%80%ce%bf%ce%b9/

Ο θρεπτικός «πλούτος» των ξηρών καρπών οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και την πρόληψη της εμφάνισης ασθενειών. 

 

Ιδιαίτερα πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, οι ξηροί καρποί αποτελούν μικρούς «θησαυρούς» της φύσης.

 

Παρέχουν στον οργανισμό ω3 λιπαρά οξεά, συστατικά που φαίνεται να συμβάλλουν στην καλή υγεία της καρδιάς, επιδρώντας στα επίπεδα λιπιδίων του αίματος (μείωση LDL «κακής» και ολικής χοληστερόλης), καθώς και στην μνήμη.

 

Επιπλέον, είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, μία λιποδιαλυτή βιταμίνη με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, η οποία δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες από το σώμα μας, προλαμβάνοντας την εμφάνιση ασθενειών (καρδιαγγειακά νοσήματα, διάφορους τύπους καρκίνου, κ.α.)

 

Η συμβολή των ξηρών καρπών στην υγεία της καρδιάς οφείλεται και σε άλλα θρεπτικά συστατικά, τα οποία παρέχονται σε υψηλές ποσότητες στους καρπούς αυτούς, όπως το φυλλικό οξύ, η αργινίνη και το Μαγνήσιο.

 

Μη ξεχνάτε να καταναλώνετε τους ξηρούς καρπούς με μέτρο, καθώς αν και τα λιπαρά των ξηρών καρπών είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία, μπορούν ωστόσο να σας φορτώσουν με πολλές θερμίδες αν δεν δώσουτε την πρέπουσα προσοχή στην ποσότητα.

 

 

 

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

MSc Αθλητική Διατροφή  -  mindthefood.gr



Διαβάστε περισσότερα: http://www.sesoula.gr/%ce%be%ce%b7%cf%81%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%cf%81%cf%80%ce%bf%ce%b9/

Ο θρεπτικός «πλούτος» των ξηρών καρπών οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και την πρόληψη της εμφάνισης ασθενειών. 

 

Ιδιαίτερα πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, οι ξηροί καρποί αποτελούν μικρούς «θησαυρούς» της φύσης.

 

Παρέχουν στον οργανισμό ω3 λιπαρά οξεά, συστατικά που φαίνεται να συμβάλλουν στην καλή υγεία της καρδιάς, επιδρώντας στα επίπεδα λιπιδίων του αίματος (μείωση LDL «κακής» και ολικής χοληστερόλης), καθώς και στην μνήμη.

 

Επιπλέον, είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, μία λιποδιαλυτή βιταμίνη με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, η οποία δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες από το σώμα μας, προλαμβάνοντας την εμφάνιση ασθενειών (καρδιαγγειακά νοσήματα, διάφορους τύπους καρκίνου, κ.α.)

 

Η συμβολή των ξηρών καρπών στην υγεία της καρδιάς οφείλεται και σε άλλα θρεπτικά συστατικά, τα οποία παρέχονται σε υψηλές ποσότητες στους καρπούς αυτούς, όπως το φυλλικό οξύ, η αργινίνη και το Μαγνήσιο.

 

Μη ξεχνάτε να καταναλώνετε τους ξηρούς καρπούς με μέτρο, καθώς αν και τα λιπαρά των ξηρών καρπών είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία, μπορούν ωστόσο να σας φορτώσουν με πολλές θερμίδες αν δεν δώσουτε την πρέπουσα προσοχή στην ποσότητα.

 

 

 

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

MSc Αθλητική Διατροφή  -  mindthefood.gr



Διαβάστε περισσότερα: http://www.sesoula.gr/%ce%be%ce%b7%cf%81%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%cf%81%cf%80%ce%bf%ce%b9/

Ο θρεπτικός «πλούτος» των ξηρών καρπών οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και την πρόληψη της εμφάνισης ασθενειών. 

 

Ιδιαίτερα πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, οι ξηροί καρποί αποτελούν μικρούς «θησαυρούς» της φύσης.

 

Παρέχουν στον οργανισμό ω3 λιπαρά οξεά, συστατικά που φαίνεται να συμβάλλουν στην καλή υγεία της καρδιάς, επιδρώντας στα επίπεδα λιπιδίων του αίματος (μείωση LDL «κακής» και ολικής χοληστερόλης), καθώς και στην μνήμη.

 

Επιπλέον, είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, μία λιποδιαλυτή βιταμίνη με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, η οποία δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες από το σώμα μας, προλαμβάνοντας την εμφάνιση ασθενειών (καρδιαγγειακά νοσήματα, διάφορους τύπους καρκίνου, κ.α.)

 

Η συμβολή των ξηρών καρπών στην υγεία της καρδιάς οφείλεται και σε άλλα θρεπτικά συστατικά, τα οποία παρέχονται σε υψηλές ποσότητες στους καρπούς αυτούς, όπως το φυλλικό οξύ, η αργινίνη και το Μαγνήσιο.

 

Μη ξεχνάτε να καταναλώνετε τους ξηρούς καρπούς με μέτρο, καθώς αν και τα λιπαρά των ξηρών καρπών είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία, μπορούν ωστόσο να σας φορτώσουν με πολλές θερμίδες αν δεν δώσουτε την πρέπουσα προσοχή στην ποσότητα.

 

 

 

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

MSc Αθλητική Διατροφή  -  mindthefood.gr



Διαβάστε περισσότερα: http://www.sesoula.gr/%ce%be%ce%b7%cf%81%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%cf%81%cf%80%ce%bf%ce%b9/

Ο θρεπτικός «πλούτος» των ξηρών καρπών οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού και την πρόληψη της εμφάνισης ασθενειών. 

 

Ιδιαίτερα πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, οι ξηροί καρποί αποτελούν μικρούς «θησαυρούς» της φύσης.

 

Παρέχουν στον οργανισμό ω3 λιπαρά οξεά, συστατικά που φαίνεται να συμβάλλουν στην καλή υγεία της καρδιάς, επιδρώντας στα επίπεδα λιπιδίων του αίματος (μείωση LDL «κακής» και ολικής χοληστερόλης), καθώς και στην μνήμη.

 

Επιπλέον, είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, μία λιποδιαλυτή βιταμίνη με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, η οποία δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες από το σώμα μας, προλαμβάνοντας την εμφάνιση ασθενειών (καρδιαγγειακά νοσήματα, διάφορους τύπους καρκίνου, κ.α.)

 

Η συμβολή των ξηρών καρπών στην υγεία της καρδιάς οφείλεται και σε άλλα θρεπτικά συστατικά, τα οποία παρέχονται σε υψηλές ποσότητες στους καρπούς αυτούς, όπως το φυλλικό οξύ, η αργινίνη και το Μαγνήσιο.

 

Μη ξεχνάτε να καταναλώνετε τους ξηρούς καρπούς με μέτρο, καθώς αν και τα λιπαρά των ξηρών καρπών είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα για την υγεία, μπορούν ωστόσο να σας φορτώσουν με πολλές θερμίδες αν δεν δώσουτε την πρέπουσα προσοχή στην ποσότητα.

 

 

 

Λένα Εμμανουήλ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

MSc Αθλητική Διατροφή  -  mindthefood.gr



Διαβάστε περισσότερα: http://www.sesoula.gr/%ce%be%ce%b7%cf%81%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%cf%81%cf%80%ce%bf%ce%b9/